Powered By Blogger

19.10.2013

Maślane ciasteczka - nietoperze na Halloween

Przepis z opakowania cukru waniliowego - czasem bywają bardzo przydatne :)

Potrzebne są:
 * 150g masła
* 300g mąki
* 50g przesianego cukru pudru
* opakowanie cukru waniliowego - 16g
* 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
* 1 jajko






Wszystkie składniki umieściłam w misce i dokładnie wymieszałam. Zagniotłam ciasto, z którego uformowałąm kulę. Odstawiłąm na pół godziny do lodówki.

Następnie rozwałkowujemy ciasto na płat o grubości ok. 3mm. Teraz możemy już użyc foremek - wybrałam nietoperze: w sam raz na halloween :)

Po wycięciu kształtów, ułożyłam ciastka na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piekłam w temp 180st do zrumienienia (ok. 10minut)

Polecam wykorzystanie lukru do dekoracji - ja użyłam czarnego z tubki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz